Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: porzeraczmuzguw <pozmu_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 20:25:39 MET DST

Mon, 14 Jun 2004 09:16:50 +0200, Asmodeusz
<chris@naspam.asmodeusz.prv.pl> in msg <cajjpb$hqq$1@news.onet.pl>
wrote:

>No popularna to ona raczej nie była. Chyba że monitorowali moje liczne
>próby ponownej rejestracji.

MOnitorowane parametry najczęsciej obejmują: pozycję w alexa.com,
obecność w wyszukiwarkach i katalogach, liczbę linków do twojej
strony...

nie rozumiem tylko jednej rzeczy - przecież po wyczerpaniu się
ważności domeny jest ona przez pewien okres zablokowana (15, 30, 45,
60 dni - zależy od rejestratora) .... nie udało Ci się zarejestrować
jej ponownie/ odnowić w tym okienku czasowym???

co do polecania godaddy.com - z nimi też są raczej jakieś cyrki,
polecam poszukać na http://forum.webhelp.pl , robią problemy z
przenoszeniem domen, ja swoje mam w directnic.com i na razie bez
problemów, z tych tańszych to polecałbym http://namecheap.com/ -
reseller enom-u, gość który to prowadzi jest konkretny i wydaje się
być człowiekiem godnym zaufania
co do rejestracji egzotycznych domen, do których wymagany jest adres w
danym kraju - heh, nie pamiętam adresu, ale są tacy rejestratorzy, co
to załatwiają, tzn. rejestrują na swój adres, ale to raczej dla
bardziej popularnych domen, poza tym i tak sporo to kosztuje :(

Pozdrawiam,
Andrzej