Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 00:35:15 MET DST

Rafal.Doroszkiewicz <ja@vast.net.pl> wrote:

> Acha.. medium transmisji danych wybiera operator, a użytkownik może ową
> propozycję zaakceptować, bądź nie - w wypadku, o którym piszesz - wybrałbym
> Neostradę, ale tylko ze względu na to, iż radiówki omijam jak ognia.

A ja jestem w tej chwili na radiówce, pracuje sobie zdalnie na ssh, i
nie odczuwam istotnej różnicy niż jakbym pracował lokalnie, a to chyba
coś znaczy nie?

I to nawet przez dwie radiówki: najpierw pól kilometra po 2.4 G które
jest z kolei wpięte do Futuro, i to na linku 18 km, czyli za 2 km
więcej niż oficjalnie Futuro wyciąga bez problemów.

Na żaden DSL bym się nie zamienił, na światłowód oczywiście tak.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl