Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 23:32:40 MET DST

Janusz - Vahanara <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał(a):
> A masz takie trzy bloki w okolicy?

Kilka, ale co ma się Twojej wypowiedzi, którą poprzednio cytowałem - na
osiedlu, gdzie mieszkam, każdy ma wybór. Może wybrać TP, kablówkę albo moją
firmę[1]. Fair? Tak mi się wydaje.

> To grupa dyskusyjna, nie prywatna wymiana korespondencji.

Być może się źle wyraziłem. Jeżeli przeszkadza Tobie końcówka zdania, czyli
'którą kierowałem do Sal'a', to spieszę wyjaśnić, że napisałem to z powodu
Jego komentarza. Możesz sobie tę końcówkę odpuścić, spojżeć na to, co
cytujesz raz jeszcze i zwrócić uwagę na część pierwszą, czyli: 'jak mam
odnieść to do wypowiedzi'. Hę?

> A tak się złozyło, że już tylko na tej grupie można poczytać takie
> wypowiedzi, jak ta:

Ale o co chodzi?

> Może bym i skorzystał z takiej oferty. Ale jej nie ma i do nieistniejącej
> sieci miejskiej się nie podłączę. A jej brak, to jest problem polskiego
> Internetu [2].

W takim razie, BMT do założenia Neostrady - również?
Podałem informację o takiej ofercie, ponieważ ciągle narzekasz, że masz
tylko Neostradę. Są jeszcze oferty sieci osiedlowych, które dorównują
Neostradzie (przynajmniej w granicach 128-256kbit/s), wbrew temu, co
wypisujesz.

> To dajmy człowiekowi wybór.

[1,2] ?

> Bez jęczenia, że co prawda w Polsce mamy prawie, że najdroższy dostęp do
> Internetu na świecie, ale jednocześnie zła Netia i TP ze swoimi 140 zł za
> 640 kbps uprawiają niecny dumping.

Czy czytałeś wcześniej, gdzie jęczałem na dumping cen Neo/Net24/innych?
Albo jaka to Neostrada jest 'fe' bez zasadnych argumentów? Eeee... nie
wklejaj wszędzie tych marketingowych zagrywek! Proszę. :-)

> Choć z drugiej strony, to nadaje tej grupie swoisty klimat, już
> niespotykany gdzie indziej w usenecie. :-)

Ale o co chodzi?

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl