Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Kocureq <adres_at_w.stopce.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 23:10:24 MET DST

Dnia 6/15/2004 10:58 PM, Użytkownik Samotnik napisał :

> Ja nie wiem, to Ty piszesz o tych spiskach, na pewno nie ja.

Wiem, to nie konkretnie do Ciebie, tylko taka refleksja, ze moze jednak
to nie spisek Jednej Wielkiej Tepsy zeby ubic wszystkich niska cena
neostrady, tylko ewolucja na rynku, bo trudno zeby 3 firmy maily ten sam
plan i mail sie on powiesc kazdej z nich (bo jesli sie nie powiedzie, to
po co by go wprowadzaly).

--
==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====