Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Patryk [JoKeMaN ;-]]] <patryk_at_invalid.alte.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 21:09:47 MET DST

Witaj,
> Wiesz, między drugą i czwartą w nocy to większość osiedlówek zasuwa
> powyżej oczekiwań... ;-) A jeśli osiągnąłeś taki transfer w dzień, to
> poczekaj parę miesięcy - albo splajtują, albo wszystko stopniowo (lub
> nagle) zwolni.

wiesz, ja jestem wpiety do lanu (bo siecia osiedlowa to bym tego nie nazwal,
zbyt pejoratywne) i za dostep 320 kbps w obie strony (+ proxy na port 80 z 512
kbps dla chetnych) place 149 zl. Poczatkowo z braku laku (bo byla do wyboru
jeszcze Netia 100h), ale nie zaluje..
Pingi kolo 15-30 ms przez caly dzien, problemow ostatnio nie ma (chociaz
wiadomo, ze czasami sie zdarzaja - jak wszedzie, ale sa dosc sprawnie
usuwane). Dzialaja juz ponad dwa lata, raczej nie plajtuja tylko sie rozwijaja
(wpiecie maja do GTS i Futuro) i ogolnie jestem zadowolony. Co prawda pojawila
sie Netia ze swoim Net24 za 10 zloty mniej, ale to co mam jest ok - a i upload
wiekszy..
A w dodatku moge napisac do admina maila i dostac odpowiedz, zamiast dzwonic
na Blue Line czy inne *88 i sie uzerac z konsultantami ;-).

--
:: patryk [at] alte.pl : tivi.pl - nadchodzi :: np. Hooverphonic
"Can someone tell me if it's wrong to be so mad about you"??