Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 20:03:28 MET DST

Janusz - Vahanara <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał(a):
> Puśćmy wodze fantazji. Widzisz te pięć wysokich bloków? O tam, niedaleko.
[cut]
> Będziesz miał ich wszystkich w kieszeni.

Tylko fantazjujesz sobie, czy tykasz się mojej osoby i tego, co użytkownicy
mojej sieci nazywają internetem? Bo nie bardzo rozumiem, jak mam odnieść to
do wypowiedzi, którą skierowałem do Sal'a. Znacząca większość użytkowników
mojej sieci wykorzystuje samą sieć równie często, a nawet częściej, jak
samego dostępu do Internetu. Co innego, że pozostała część użytkowników
korzysta z internetu w nadmiarze.

> Wracamy do rzeczywistości. Zła i Paskudna Telekomuna wprowadza
> Neostradę za 59 zł. A na dodatek za instalację liczy sobie tylko
> symboliczną złotówkę. Pewien rozdział w historii sieci osiedlowych już
się skończył.

First of all; już się naczytałem Twoich opinii o Neostradzie. Na tej i
innych grupach jest ich pełno, być może TA grupa jest odpowiednią, ponieważ
powoli stajesz się *problemem polskiego internetu*. Kto wie, czy już nie
zyskałeś miana *akwizytora internetu* (bez obrazy) ;-). Na pewno masz
znakomitą rację w tym, że jest to (na skalę Polski) znakomita oferta w
dostępie do Internetu. Tylko złotówka za instalację i 59 polskich złotych
miesięcznie. Niestety wciąż jest to _tylko_ 128kbit (chociaż, że "tylko dla
siebie") i nie ma możliwości wymiany filmu, płyty z mp3, czy innych, z
sąsiadem zza ściany w kilka minut. Widocznie sieci osiedlowe otwierają nowy
rozdział ich zastosowania. Nie tylko jako alternatywa dla modemów 56k i neo
128k.

Second of all; wiem, że prowadzisz swoją akcję promocyjną Neostrady, ale
nie przekonasz ludzi, którzy potrzebują sieci, jako czegoś, do przesyłania
dużych ilości danych z/do komputera w innym rejonie osiedla, a niekiedy i
miasta. Swoje i tylko swoje 128kbit za 59zł (podczas, gdy dostęp do sieci
100Mbit/s lub nawet 1000Mbit/s i internetu - 2Mbit/150osób, kosztuje 45zł)
możesz - za przeproszeniem - schować w takim wypadku. :-)

Miałem nadzieję, że czytający zauważą, iż wszystko zależy od człowieka - do
czego jest mu potrzebny ten Internet/ta sieć.

Pozdr,

--
Rafal.Doroszkiewicz
mailto:ja(at)vast.net.pl