Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 22:36:31 MET DST

MaRaS <mpanek@w_y_t_n_i_j.lh.pl> wrote:
> Admin ID:ONLC-998961-1
> Uniemozliwiaja transfer - trzeba sie ich prosic o zmiane.

Nie oszukuj. Admin to tylko admin. On jest jako Registrant,
a to jest najważniejsze. Cały problem z tymi firmami, które
oszukują, że wpisują się jako Registrant i później nie możne
tego odzyskać (chyba że sądownie, bo dla rejestratora to nie
Twoja domena).

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)