Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: MaRaS <mpanek_at_W_Y_T_N_I_J.lh.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 09:20:35 MET DST

Użytkownik "QBass" <QBass@Poczta.Fm> napisał w wiadomości
news:cadgcd$8fb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hej, tak z ciekawosci - ta domena jest moja czy mojego dostawcy ?:)
> http://www.whois.net/whois.cgi2?d=quas.org
> Pozdrawiam, Kuba

Admin ID:ONLC-998961-1
Admin Name:Piotr Nowak
Admin Organization:NetArt
Admin Street1:Zabawa 118
Admin City:Wieliczka
Admin State/Province:malopolskie
Admin Postal Code:32-020
Admin Country:PL
Admin Phone:+48.126241918
Admin Email:info@nazwa.pl

Uniemozliwiaja transfer - trzeba sie ich prosic o zmiane.