router TP w Bydgoszczy...

Autor: Daniel 'steelrat' Dubielski <daniel.dubielski_at_pogodne.net>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 20:10:04 MET DST

Witam szanowne grono,

        dzisiaj zauwazylem cos ciekawego:

Hostname
%Loss Rcv Snt Last Best Avg Worst
 1. 80.55.240.113
0% 14 14 23 1 4 23
 2. 213.25.2.59
0% 14 14 21 17 109 448
 3. 213.25.5.189
0% 14 14 17 17 107 411
 4. 194.204.175.213
0% 13 13 20 20 108 365
=> 5. 194.204.175.221
16% 11 13 24 24 105 438
 6. 194.204.175.170
0% 13 13 31 30 118 486
 7. 213.25.5.93
0% 13 13 39 29 103 479
 8. 213.77.0.38
0% 13 13 29 29 119 638
 9. 213.180.130.200
0% 13 13 29 28 137 619

221.175.204.194.in-addr.arpa domain name pointer
z.byd-r1.do.war-r4.tpnet.pl.

dzwonilem na (sic!) helpdesk DSLa... no i ... no i oddzwonili ze niby
wszystko jest ok. To poprosilem o rozmowe z technikiem... no i sie zaczelo -
najpierw pan usilowal mnie przekonac ze przekroczylem upstream (mam dwa
DSLe - 1 i 1/2) no i ICMP nie puszcza, bo maja "blokady". Potem gdy mu
kulturnie wytlumaczylem ze TCP/UDP tez tnie, ja nic nie przekroczylem, a
wogole to tnie na tym routerze, pan sie zmieszal i stwierdzil ze on to jest
od DSLa - i to on poprosi kolege... Po jakis 5 min, pan sie odezwal i
stwierdzil ze to w sumie nie do nich tylko do innej komorki Polpaku i on to
przekarze... Wlos sie na glowie ... Oczywiscie problem caly czas trwa ;-)

To bylo tak gwoli rozrywki - pytanie jest nastepujace ;-) Ktos juz moze u
nich to zglaszal ?

Pozdrowienia,
Daniel 'steelrat' Dubielski