Re: gandi.net ukradlo domene

Autor: Marcin Olejniczak <marcin_at_usun_mnie.netmo.info>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 17:30:40 MET DST

"Miernik" <miernik@ctnet.pl> wrote in message
news:20040612114932.4FCA.5.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local...

> A w jaki sposób mogą tak zarejestrować by nie trzeba się "ich" prosić?
> Jakby to miało wyglądać? Że niby inny rejestrator mógłby przenieść
> domenę do siebie bez żadnego działania ani zgody ze strony
> poprzedniego rejestratora?

Mnie sie zawsze wudawalo, ze domeny sa moja wlasnosci a nie mojego
rejestratora... i ja sobie we whois'ie moge wpisac co mi sie zywnie
podoba....

> Jak by to miało technicznie wyglądać?

a jak wygladaja transfery domen miedzy registarami? Twoj przyszly registar
pyta sie Ciebie czy stegogo registara o pozwolenie. skad niby stary registar
ma wiedziec ze to Ty chcesz transferowac domene a nie ktos chce ukrasc... z
regoly registar nowy wysyla malia potwierdzajacego albo na contact@domena
albo na email z whoisa... tak zawsze bylo w przypadku moich transferow... ja
sie chwilowo zatrzymalem w registerfly.com (mozesz tam nawet dowolnie DNSa
do domeny konfigurowac za friko) choc nie powiem jedna domene mam caly czas
od 4 lat w internasku (obecnie vipnecik)

--
Pozdrawiam