Re: Neostrada - zawiesza mi sie!!!

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Mon 07 Jun 2004 - 20:40:35 MET DST

Użytkownik "Rafaik" <Rafal@NOSPAMmadej-pro.com.pl> napisał w wiadomości
news:ca2btd$pcs$1@news2.ipartners.pl...

> Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura) a pozatym
> liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

Nie przesadzaj z tymi miesiącami. Owszem kiedyś czekało się dłużej na
instalację Neostrady, ale to było jeszcze za czasów kiedy nie było
samoinstalacji.
Ja przykładowo miałem skrosowaną linie 2 dni po podpisaniu umowy i odbiorze
zestawu instalacyjnego.

A co do awarii - miałem w ciągu ponad trzech miesięcy 3 przerwy w działaniu
łącza.
Każda trwała nie dłużej niż kilkadziesiąt sekund.

--
Pozdrawiam
Pink