Re: Neostrada - zawiesza mi sie!!!

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 08 Jun 2004 - 06:08:39 MET DST

Użytkownik "Rafaik" <Rafal@NOSPAMmadej-pro.com.pl> napisał w wiadomości news:ca2btd$pcs$1@news2.ipartners.pl...
> Proponuje poczytac pl.internet.komunikaty (duza lektura)

To chyba bardzo dobrze, że są informacje o problemach w pracy
usługi?

> a pozatym
> liczne skargi klientow czekajacych na montera mieciacami itp.

Przy tak dużej firmie zdarzają się durni ludzie- jednak ja korzystam
z Neostrady, w firmie mam x2 DSL a ogólnie wszystkim znajomym,
co zakładałem Neostradę (we Wrocławiu) nie narzekają.

Faktem jest, że firma tworzy problemy: ale obecnie Neostrada
to w wielu przypadkach najlepszy wybór.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl