Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?

Autor: Kocureq <adres_at_w.stopce.pl>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 00:33:02 MET DST

W artykule news:1tvh6hd33wouc$.pwpfbp0nkv9w.dlg@40tude.net,
niejaki(a): tm z adresu <msft@poczta.fm> napisał(a):

> Racja, nie do końca zrozumiałem. W takim układzie nie byłby to
> absolutnie krok wymierzony w uzytkowników dzielących "na lewo", bo oni
> bardzo łatwo by sobie z tym "poradzili", tylko jakiś kaprys TP.

Chyba powrot do starej neo (bez plusa), gdzie bylo kilka wersji predkosci.

> Jeśli natomiast będzie za drogo, to nikt tego nie weźmie.
> Pożyjemy, zobaczymy - "pogdybać" zawsze można :).

"za drogo" nie bedzie bo gorna granica jest cena internetDSLa 1 Mb.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.

> Ja nikomu źle nie życzę, tylko jeśli miałbym ponieść konsekwencje
> "dzikiego" dzielenia, to wolałbym żeby poprostu TP tego pilnowała. Ale
> zgadzam się, że za bardzo nie ma jak.

Ano, bo po TTLach trudno cokolwiek udowadniac. Poza tym juz widzialem sieci
na neo 320 (siec typu dwoch sasiadow i router) i tea chadzaja i goscie sie
ciesza bo maja modem (jak padnie limit) taniej niz do tej poy, czasami
szybciej, nie zajmuje linii i w ogole w pyte :)

Takie chyba byly zalozenia neo 128, tylko niestety do tego dochodzi
abonament telefoniczny, ktory w kilku przypadkach moich znajomych odciagnal
ich od tego na rzecz innych rozwiazan (Telenet, osiedlowki).

--
==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====