Re: ile się zakłada telefon/neostradę w TP?

Autor: tm <msft_at_poczta.fm>
Data: Sat 05 Jun 2004 - 00:17:01 MET DST

On Fri, 4 Jun 2004 23:31:10 +0200, Kocureq wrote:

> Z operatorem gorzej, ale nie iDSL, nie :) Jesli zunajemy info w tamtym
> watku za prawdziwe, to rownie prawdziwe jest pojawienie sie neo 1mb, gdyz
> "najwieksza neo bez limitu". Czyli nielegalni ISP przepna sie na to neo i po
> krzyku.

Racja, nie do końca zrozumiałem. W takim układzie nie byłby to
absolutnie krok wymierzony w uzytkowników dzielących "na lewo", bo oni
bardzo łatwo by sobie z tym "poradzili", tylko jakiś kaprys TP. Ale po
co - nie wiem, bo przecież na prędkość Neo 640 mało kto może chyba
narzekać. Jeśli dadzą 1Mb/s bez limitu w niskiej cenie - to ci z 640
przejdą na 1Mb/s i wrócimy niejako do punktu wyjścia, z tym, że
obciążenie sieci będzie jeszcze większe, bo będa pracować 1Mbitowe rury.
Jeśli natomiast będzie za drogo, to nikt tego nie weźmie. Pożyjemy,
zobaczymy - "pogdybać" zawsze można :).

> Natomiast co do ruchawosci tepsy - oni sie moga nawet ruchac, ale co z tego
> jak mozliwosci nie maja, bo kontrola w wczesniej ustalonym terminie to nic
> nie da, a ludzie zakladajacy neo raczej nie maja sasiadow ktorzy ich
> wsypia...

Ja nikomu źle nie życzę, tylko jeśli miałbym ponieść konsekwencje
"dzikiego" dzielenia, to wolałbym żeby poprostu TP tego pilnowała. Ale
zgadzam się, że za bardzo nie ma jak.

--
Tom