Re: Czy to normalna praktyka ?

Autor: Andrzej Nakonieczny <dzemik_at_pingwin.invalid>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 15:15:02 MET DST

mezon@mezon.eu.org wrote:

[...]

> CHyba tylko ideologicznie, bo problemu opisanego przez Andrzeja nie zauwazymy,
> tzn, host rozpoczynajacy polaczenie dostanie informacje, niezaleznie czy router
> bedzie mial adres prywatny czy publiczny.

Jeśli to ten właśnie router wyśle ICMP (że host jest nieosiągalny) to mam
prawo przypuszczać, że jednak to do mnie nie dotrze - z sieciami z
którymi ja się spotkałem na interfejsie WAN wycinane są wszystkie adresy
niepubliczne, tak więc taki ICMP nie zostanie do niej wpuszczony.
Zostanie on (jak mogę przypuszczać) zablokowany także na routerze
brzegowym operatora (jeśli jest poprawnie skonfigurowany) ... choć jak
można było zobaczyć w pierwszy poście w wątku tak nie było ...
Czy naprawdę mam serio potraktować to co mi zaproponowano i zacząć
wpuszczać 10/8 na moim interfejsie WAN ?

Andrzej

email: dzemik at pingwin.eu.org