Re: NEOSTRADA - absurd pt. "zmiana miejsca lokalizacji"

Autor: Tadeusz <tadeusz_at_wytnij.poczta.neostrada.pl>
Data: Thu 03 Jun 2004 - 01:00:05 MET DST

Użytkownik "PMarc" <pmarcWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0b00.00000539.40bd9d61@newsgate.onet.pl...
> UWAGA, DLUGIE...
>
> Przestrzegam wszystkich, ktorzy wpadna na glupi pomysl zmiany mieszkania i
> zechca przeniesc usluge Neostrada! Takich naiwnych czeka niesamowita droga
> przez meke, teatr absurdu, festiwal uskrzydlonego idiotyzmu, cos
> NIESAMOWITEGO!!!

Ja powiem tylko, iż przenosiłem neostrade na nowy adres WRAZ Z NUMEREM i
udało mi się to w dwa dni załatwic (przeniesienie linii i neostrady) co
wiecej, przed samymi swietami (23 grudnia). Ale to byly inne czasy - (rok
temu) - wszystko jeszcze osobiscie mozna bylo wyprosic - a teraz to same
infolinie itp...

Aha- rachunek za przeniesienie nigdy nie przyszedl - a wg. cennika powinien
wyniesc 500 zł (w momencie gdy kupowalem neostrade kosztowala instalacja -
1000 zl).

Pozdr.

Tadeusz