Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 21:40:43 MET DST

aYaX <none@none.xxx> wrote:

> Moim zdaniem to mażde miasto powinno zrobić własne studzienki i dzierżawić
> za odpowiedznia opłatą tym , którzy tego potrzebują - a coraz więcej
> takich.

Pocztę pneumatyczną możnaby też w takich studzienkach zrobić.
Miasta powinny mieć pocztę pneumatyczną, aby można było spobie szybko
przesyłać drobne przedmioty. Na przykład jestem głodny, to zamawiam
kanapkę przez Internet, i za parę minut kanapka przybywa pocztą
pneumatyczną.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl