Re: rozmowa chat - home.pl

Autor: Andrzej Bursztynski <____at_neostrada.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 21:52:01 MET DST

januszek wrote:
> No sie nasluchalem... Rozumiem, ze informacje dotyczace np tego czy hasla
> do kont mailowych w takich instytucjach maja zawierac znaki specjalnie czy
> tez nie jest tak tajna informacja, ze gdybys o tym powiedzial to musialbys
> mnie zabic? ;P

Chciałem użyć tego efektownego dowcipu, ale mnie wyręczyłeś. -)
Pytałeś explicite o politykę bezpieczeństwa, w firmach państwowych z reguły -
czy to się podoba czy nie - duża część jej jest po prostu objęta klauzulą.

A jak jesteś rzeczywiście zainteresowany - zapraszam na www.pse.pl, materiały
dotyczące wymagań dołączenia do Rynku Energii dla UR. To są jawne materiały,
poczytaj - może zweryfikujesz swoje mniemanie.

A co do haseł - do systemów chronionych klasyczne hasła niespecjalnie są
zalecane, jakbyś zrobił uprawnienia to byś się o tym zapewne dowiedział.

> Tak czy inaczej - Panstwowe kojarzy mi sie z miernym, byle jakim robionym
> na odpierdol - i nie zmieniles tej oceny swoim postem.

Ja naprawdę nie mam zamiaru zmieniać Twoich skojarzeń, śmiem tylko twierdzić że
najwyraźniej mało jeszcze Januszku widziałeś. Może Ci się informatyka w np.
samorządach kojarzy z państwową - nie wiem, mogę tylko zgadywać co widziałeś.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-