Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 11:18:53 MET DST

Przemyslaw Popielarski wrote:

> Nielegalne?

Oczywiście, że nielegalne bo lwia część instalacji ma przecież
poprzekraczane 100mW EIRP określone w stosownym rozporządzeniu; zaryzykuję
twierdzenie, ze równie duża część wanabeproviderów nie ma w ogóle zgloszonej
działalności do URTiP. A burdel w eterze sie robi, gorszy niż na CB Radio.
Mało tego, doszły mnie słuchy, ze eksperymentują z dopałkami 1 Wat do AP
oraz przykręcają do tego anteny 20-26 dB zysku, byle się przebić... Zgroza.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.