Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Wed 02 Jun 2004 - 01:17:58 MET DST

Adam Paluch wrote:

> zadnych przydomkow ?

Możesz rozwinąć :) Mam SDI na wyłączny użytek, jeśli o to chodzi :)

> na 2,4 jak sie chce i potrafi mozna zrobic stabilnie i legalnie

Na 7-10 km ? Chyba nie do tego wymyślono tą technologię :)

> a miales aperto ?

Miałeś przez "chwilę" 2Mbps. I kląłeś w żywy kamień :) Pingi po 1000ms,
lossy po 50%.
"Bo sektor był zapchany."

> tego nie skomentuje bo nie "dotykalem"

Mam parę dobrych znajomych, co się z tym bujają. Koszmar. Sam oglądałem.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.