Re: rozmowa chat - home.pl

Autor: maciek kanski <nie.dorobilem_at_sie.maila>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 23:52:02 MET DST

On Tue, 1 Jun 2004 22:52:35 +0200, Maciej Muran wrote:
> Maćku! Z MOJEJ wypowiedzi? :)
No jeżeli nie ma sensu zabezpieczać hasła to oznacza, że hasło jest
niepotrzebne. A skoro niepotrzebne to dlatego, że jest inny mechanizm
autoryzacji, w szczególności jego brak.
No sory, takie wyciągnąłem wnioski licząc, że wyjaśnisz czemu twardość hasła
jest nieistotna, bo jestem naprawdę ciekawy (jak napisałem, nie jestem w
homie)

Z praktyki słabe hasła mam:
- na kontach, do których ma dostęp duża grupa osób (czyli brak hasła)
- na kontach root, bo tam mam inne zabezpieczenia i hasło jest mało ważne

Pzdr