Re: rozmowa chat - home.pl

Autor: Maciej Muran <mmuran_at_message.pl.spam.jest.fe>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 21:41:04 MET DST

Użytkownik "DooMiniK"
> Po prostu- zdziwił mnie brak możliwości zmiany hasła na zawierające
> #. %, ! etc. a potem... odpowiedź z home.pl :-)

Wiesz... nie zamierzam czytać tego, co pojawiło się w Twojej rozmowie z
home.pl
Powiem tylko, że gdy zaczynałem przygodę z tą firmą (około 1998 roku) to
na podobne pytanie dostałem odpowiedź: a po co panu takie mocne hasło?
Po chwili zastanowienia doszedłem do wniosku, że facet miał rację. I
teraz zastanów się, dlaczego się z nim zgodziłem...

--
Maciek.