Re: gazeta.pl

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 20:34:08 MET DST

On Mon, 31 May 2004 14:06:40 +0200, "Tomasz Nowak"
<tnowak@nospam.netventure.pl> wrote:

>Oj Szymon, za stary jesteś, żebym Ci takie rzeczy tłumaczył.
>Zresztą, skoro nie widzisz argumentów, to powiedz dlaczego
>domena agh.edu.pl nie ma rekordu A? Jakoś nie widzę ani
>http://agh.edu.pl/ ani ftp://agh.edu.pl/ ani poczty,
>ani ssh...

Za to jest np. http://home.agh.edu.pl (a nie http://www.home.agh.edu.pl),
http://student.uci.agh.edu.pl (a nie http://www.student.uci.agh.edu.pl) itd.
Każdy nasz host, na którym istnieją konta użytkowników z możliwością tworzenia
własnych stron WWW, ma rekord A (to chyba dość oczywiste) - a *nie ma*
odpowiednich rekordów A (lub CNAME) typu www.host.poddomena.agh.edu.pl.

A Twoja propozycja ("serwisy WWW powinny być pod dostępne wyłącznie
pod adresami z "www" na początku." - żadnych wyjątków, żadnego ale) wydaje się
sugerować, że należy tego zabronić :->

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O