Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: Marek Iwanejko <miwanejk_at_hehe.elka.pw.edu.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 12:50:57 MET DST

Marcin Kapski <admin@bbi.plnospam> wrote:
> Bo TPSA nikomu nie płaci za transfer, tylko za pasmo. To że parę osób jak
> twierdzisz na max przez 24h/dobę korzystało z przydzielonego im pasma przez
> tpsa to co w tym złego ? przecież za to pasmo płacili.
> Twój pogląd na ten temat wydaje mi się całkowicie niekonkretny.
> Skoro tpsa sprzedała 100tyś neostrat gdzie każda ma prędkość 512 kbit/s to
> chyba powinna być raczej przygotowania na transfery 512x100tyś (ok 50
> Gbit/s) czy nie ?
> A Tpsa robi tak że ma parę łącz 155 Mbit i tak oscyluje ruchem, żeby
> przestojów nie było.

Nie pisz, jeśli nie wiesz co piszesz.

http://www.tp.pl/biznes/internet/frame_atm/
"Dostęp do zasobów światowego Internetu zapewniają łącza o sumarycznej
przepustowoci ponad 12 Gbit/s"

A jeśli chodzi o kwestie tzw. overbookingu to nawet sieć
telekomunikacyjna nie przewiduje pojemności 100% abonentów.
jest takie magiczne hasło przy tym "0.1 erlanga".

pozdr,
 m.