Re: "Czarne owce" hostingu... off topic

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Mon 31 May 2004 - 11:07:40 MET DST

Slawek Kotynski <kotynski@byl.z.adso.z.com.pl> wrote:

> Limity w formie ilości transferu to IMHO *letka*paranoja*
> (zawsze sobie myślę w takich razach, czy mam do czynienia
> z gamoniami, czy z naciągaczami)

No, a jak telefonujesz i placisz za polaczenia, to gamonie,
czy naciagacze?

Ty bys wolal placic np. za 4 linie majac tym samym mozliwosc
zatelefonowania w 4 miejsca na raz. No jasne, powiedzmy w 4
miejsca lokalne - to razem 1920 impulsow dziennie, czyli
"tylko" 16.704zl miesiecznie. Drobiazg :)

Ja wole zaplacic 30zl miesiecznie i doplacic kiedy gadam.

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 11. Every Thursday, pack up everything you own and tell your roommate