Re: gazeta.pl

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz.Janoszka_at_S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 10:41:06 MET DST

On Sun, 30 May 2004 23:51:17 +0000 (UTC) I had a dream that Pitus <pitus@amsnet.pl> wrote:
> Wiekszosc osob nie sprobuje dodac www, bo skoro chwilowo niedostepny
> to trzeba czekac. Ciekawe ile osob w gazecie musialoby zatwierdzic
> zmiane na 'Prosze wejsc na www.gazeta.pl' aby moc to zmienic :)

Moim zdaniem, to ktoś tam powinien pouczyć się o DNS, jak doprowadził do
takiej sytuacji, ale to już mniejsza z tym.
Sam jakoś przeprowadzałem zmiany IP adresów używanych przez "miliony"
i jakoś prawie nikt na tym nie cierpiał, a całe zawirowanie trwało
kilka minut.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres