Re: "Czarne owce" hostingu...

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 00:20:36 MET DST

KsiTau wrote:

> Proponuję zrobić listę "czarnych owiec" hostingu:

Po co ? Każdy ma prawo korzystać bądź nie korzystać z określonej usługi na
określonych warunkach.

> 1. Home.pl (www.home.pl) - wykupuje się limit danych

Aleeee o cooo chodzi :) ?
Duże hostingownie mają skalkulowane ceny i zakres usług w stosunku do
statystycznego klienta. Jeśli uważasz, że jesteś ponadstandardowy, to
zamiast korzystać z usług operatora "dla każdego" rozejrzyj się i na
przykład zmontuj swój własny serwer i wstaw go w stosownym miejscu za
stosowne pieniądze bez zmartwień o limity transferowe, albo skorzystaj z
innej, bardziej elastycznej oferty hostingu.

Nie wnikam, czy i w jaki sposób duże hostingownie stosują praktyki, o
których piszesz, bo problem mnie nie dotyczy i w sumie mało co obchodzi. W
każdym razie po przekroczeniu pewnej ilości kilentów zaczna się stosować
sztywne procedury, które obu stronom nie zawsze wychodzą na dobre.

Może warto poprostu porozmawiać z mniejszym datacenter, które jeszcze nie ma
problemów z dużą ilością klientów ?

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.