W artykule <c9aovs$1o5t$1@mamut1.aster.pl>
Slawek Kotynski napisał(a):
> i wyliczyć, jak cenić *pasmo*, zamiast w cennikach
Ale nie mówimy o sprzedawcy internetu do domu...
> informować, jak to tanio... kiedy się sieci nie używa :)
Znaczy limitować szybkość, *zawsze*? I to ma być lepiej dla klienta?
> Limity w formie ilości transferu to IMHO *letka*paranoja*
> (zawsze sobie myślę w takich razach, czy mam do czynienia
> z gamoniami, czy z naciągaczami)
Klient nie zawsze musi chcieć zapłacić za to, że nagle stał się bardzo
popularny.
Zwłaszcza, kiedy strona nie służy do generowania - nawet pośrednio - zysku.
-- Dariusz Sznajder DSZ1-RIPEReceived on Sat May 29 21:55:11 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 29 May 2004 - 22:40:01 MET DST