Re: O nowym prawie telekomunikacyjnym

Autor: Kocureq <adres_at_w.stopce.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 10:00:13 MET DST

W artykule news:c94616$1g74$1@news2.ipartners.pl,
niejaki(a): DarekB z adresu <dbu@go2.pl> napisał(a):

> a jak jedziesz tramwajem to musisz podpisywac umowe z zakladem
> transportowym itd ?

Zakup biletu jest zwarciem takiej umowy.

> przeciez to tez korzystanie z uslug
> transportowych a wcale nie musisz np miec zezwolenia urzedu na
> korzystanie z tych uslug,

Na e-maile tez nie. Ale kwestia jest tego, co bedzie wprowadzone, a nie co
jest.

> wydaje mi sie ze tresc poczty elektronicznej nie sygnalem w sieciach
> telekomunikacyjnych.

Wydaje mi sie, ze w sieci telekomunikacyjnej to ciezko rozroznic oc jest jej
sygnalem, zwlaszcza jak mamy sygnal cyfrowy zmodulowany lecacy po analogu.

--
==== kocureq [małpa] kocureq [kropka] com =====