Re: O nowym prawie telekomunikacyjnym

Autor: DarekB <dbu_at_go2.pl>
Data: Thu 27 May 2004 - 09:40:34 MET DST

Grzegorz Janoszka wrote:

> Tak, to maile jak są przesyłane? Gołębiami pocztowymi?
> Wsztstkie usługi sieciowe działają poprzez "przekazywanie sygnałów w
> sieciach telekomunikacyjnych".

a jak jedziesz tramwajem to musisz podpisywac umowe z zakladem
transportowym itd ? przeciez to tez korzystanie z uslug transportowych a
wcale nie musisz np miec zezwolenia urzedu na korzystanie z tych uslug,
rejestrowac dzialalnosci, placic podatku transportowego itp.

wydaje mi sie ze tresc poczty elektronicznej nie sygnalem w sieciach
telekomunikacyjnych.