Re: jakosc GTS

Autor: The Watcher <Watcher_at_infinite.loop.dot.net>
Data: Sat 22 May 2004 - 21:10:57 MET DST

Użytkownik Vik napisał:
> w sumie nie wiem czy tow 100% problem polskiego internetu ale moze uda sie
> co nie co wyjasnic
> posiadm lacze gts Global trasit 4 przez 3 miesiace smigalo zaczely sie
> prblemy naprawa trwala 2 tygodnie z tytulu uciazliwosci w znalezieniu
[..]
> padla jakas radiolinnia gdzies tam, naprawa trwac bedzie trwac 4 tygonie bo
> cos tam beda zamawiac i sprawdzac
> i teraz mam pytanie do osob obeznanych w temacie czy to sa normalne czasy
> napraw za lacza operatorskie wyzszych przepsutowosci czy jest jakis sposob
> [...]

1. Masz przecież umowę i jest w niej zawarte SLA
      (http://www.gts.pl/main/pdf/regulamin_uslug.pdf)
       patrz par 13. pkt 3 i 4 nie mogę teraz znaleźć na stronie GTSu
       dokładnych informacji o SLA

2. Mimo najszczerszych chęci operatora i SLA staram się mieć backup,
        z tego powodu nie "zawierzyłem" jednemu operatorowi (i mam ich teraz
trzech)

3. Naprawa łącza - maksimum z jakim się spotkałem było to 8h od
zgłoszenia awarii (w dni robocze) i ok. 50h od zgłoszenia awarii w
weekend.

--
"Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre
Augustin Beaumarchais)