Użytkownik Vik napisał:
> w sumie nie wiem czy tow 100% problem polskiego internetu ale moze uda sie
> co nie co wyjasnic
> posiadm lacze gts Global trasit 4 przez 3 miesiace smigalo zaczely sie
> prblemy naprawa trwala 2 tygodnie z tytulu uciazliwosci w znalezieniu
[..]
> padla jakas radiolinnia gdzies tam, naprawa trwac bedzie trwac 4 tygonie bo
> cos tam beda zamawiac i sprawdzac
> i teraz mam pytanie do osob obeznanych w temacie czy to sa normalne czasy
> napraw za lacza operatorskie wyzszych przepsutowosci czy jest jakis sposob
[..]
> Chetnie poczytam na temat jak z takimi "drobnymi" problememi radza sobie
> inni operatorzy bo jezeli takie chocki kolcki beda mialy mijejse na stykach
> operatorskich to jak najbardziej jest to problem polskiego internetu
1. Masz przecież umowę i jest w niej zawarte SLA
(http://www.gts.pl/main/pdf/regulamin_uslug.pdf)
patrz par 13. pkt 3 i 4 nie mogę teraz znaleźć na stronie GTSu
dokładnych informacji o SLA
2. Mimo najszczerszych chęci operatora i SLA staram się mieć backup,
z tego powodu nie "zawierzyłem" jednemu operatorowi (i mam ich teraz
trzech)
3. Naprawa łącza - maksimum z jakim się spotkałem było to 8h od
zgłoszenia awarii (w dni robocze) i ok. 50h od zgłoszenia awarii w
weekend.
-- "Śmiejmy się! Kto wie czy świat potrwa jeszcze trzy tygodnie?" (Pierre Augustin Beaumarchais)Received on Sat May 22 21:15:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 25 May 2004 - 09:27:49 MET DST