Re: jakosc GTS

Autor: Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl>
Data: Sat 22 May 2004 - 01:26:34 MET DST

Vik wrote:
> w sumie nie wiem czy tow 100% problem polskiego internetu ale moze uda sie
> co nie co wyjasnic
> posiadm lacze gts Global trasit 4 przez 3 miesiace smigalo zaczely sie
> prblemy naprawa trwala 2 tygodnie z tytulu uciazliwosci w znalezieniu
> przyczyn awari,

Rozumiem, ze w ramach SLA nie płacisz za abonament w czasie trwania awarii
łącza ?

> i teraz mam pytanie do osob obeznanych w temacie czy to sa normalne czasy
> napraw za lacza operatorskie wyzszych przepsutowosci czy jest jakis sposob
> aby wplynac na gts na usuniecie awari w krotszym terminie

Jeśli w ramach SLA obniżyli czy wrecz anulowali Ci abonament, to sami
powinni się zbierać, aby przywrócic pełną funkcjonalność łacza i tym samym
wpływ kasy.
Inna sprawa, ze drobne poślizgi z terminami w GTS się zdarzają.

Przy okazji - popracuj nad interpunkcją, bo czytać się Ciebie nie da.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.