Re: jaki standard w UK?

Autor: User <to_at_wywalto.niezly.as>
Data: Fri 21 May 2004 - 21:41:10 MET DST

Jan Kowalski wrote:

> mam ludziska do was nietypowe pytanie... wybieram sie do UK [wracam] i
> biore tam ze soba kompa, zeby miec dostep do netu... no wlasnie i tu sie
> zaczyna maly problem. W UK maja wszystko inne niz gdzie indziej, czy ktos
> z was wie, czy normalny modem zewnetrzny - standardowy taki, jaki mozna
> dostac na kazdej gieldzie i sklepie w pl bedzie zgodny z laczami i
> standardami operatorow telekomunikacyjnych w Londynie?
> Swoja droga moze ktos sie orientuje, jaka forme polaczenia do netu tem
> wybrac, zeby bylo najtaniej - nie zalezy mi na szerokim pasmie, tylko na
> [...]

Dokladnie rok temu mialem internet od NTL. Zakonczenie bylo albo rj-45 albo
USB - do wyboru. Cena to 20funtow/miesiecznie. Transfery wyciagalem
kilkadziesiat KB/s. W BT cena byla chyba 24f/miesiac, a wszystko to w
Oxfordzie (60mil od Londynu - ceny porownywalne).
Zakonczenia lini telefonicznych sa inne niz u nas.

Poszukaj w google.

p.