Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?

Autor: futszaK (futszak_at_post.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 11:20:07 MET DST

On Thu, 13 May 2004 00:25:48 +0200, l_uka <NOSPAMglukas_at_poczta.fm>
wrote:

>moja informacja pochodzi stad, ze jakis urzad publikujac dane na temat
>laczy w Polsce okreslil, ze do ktoregos tam roku bedzie dany odsetek
>internautow z laczami szerokopasmowymi - szerokopasmowymi w sensie
>wszystko powyzej modemu. no i to by chyba bylo eir - jak na modemie ;)

no tak urząd zaplanował, zupełnie jak za starych dobrych czasów
których zasady miały się nijak do rzeczywistości

kurde czy tam na górze pracują specjaliści do spraw generowania
przepisów które można naciągac w dowolną strone ???

futszaK
598339018 888010641
nie pojde na silownie, nie mam zamiaru wyysrac
mozgu po porzadnym wysilku na powiekszenie miesni