Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?

Autor: l_uka (NOSPAMglukas_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 May 2004 - 00:25:48 MET DST

futszaK wrote:

> powtarzam pytanie: 56kbps CiR czy EiR ???

moja informacja pochodzi stad, ze jakis urzad publikujac dane na temat
laczy w Polsce okreslil, ze do ktoregos tam roku bedzie dany odsetek
internautow z laczami szerokopasmowymi - szerokopasmowymi w sensie
wszystko powyzej modemu. no i to by chyba bylo eir - jak na modemie ;)

--
Luka LG1028-RIPE
odpisujac na maila wywal 'NOSPAM'