Re: domena *.pl

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAM)
Data: Wed 12 May 2004 - 18:03:20 MET DST

Użytkownik "Andrzej Bursztynski" <____at_neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:slrnca2npj.5om.____at_andy.pse.dyster...
> [...]

Skoro piszesz takie rzeczy to musisz wiedzieć na jakich zasadach miało
nastapić przejecie.
Jesli tego nie wiesz, to również wypisujesz dupy, i puszczasz w świat
populizmy.. że niby można było ale nikt nie chciał i
NASK poprostu się poświęcił...

> Na podstawie czego?

A na podstawie czego jesteś pewien że podlega ?

> Wiesz, z NASK mam do czynienia od roku 1992. Odpowiedz na pytania.

To że masz doczynienia z NASK nie znaczy ze znasz historię. Poczytaj dowiesz
się co to NASK jest.

> Jakieś konkrety?
ehhhh

> Mogę, i kupuję. Tyle że _także_ dofinansowuję ORLEN (lub Rafinierię
Płock), o
> czym jak widzę nie wiesz.

Tyle tylko że oprócz Olenu jest jeszcze gdańska i inne rafinerie.. Tak
naprawdę to masz wybór. Pkn Orlen
Jest w innej sytuacji, bo przecież produkuje paliwa nie jako jedyny podmiot.
Ponadto etylina nie jest dobrem narodowym.

> A Ty (mimo późnej pory) wysil szare swoje komórki i przeczytaj jeszcze
> raz dokładnie to co napisałem. Proponujesz zlikwidować NASK - ok, i co
> potem? Do dziś nikt poważnie tej wspaniałego uprzywilejowanego monopolu
> poważnie nawet nie zamierzałby przejąć.

Nie ale zarządca domeną .pl powinien być instytucją nonprofit, podlegającą
pod BIP.
Nie widzę szczególnych problemów żeby przejąć zarządzanie .pl, mam ruch bez
reklamy :)
Ale jakby mi KBN powiedział że muszę odprowadzać 60% wpływów do ich kabzy
(pierwsze pytanie w tym poście)
to się nie dziwię że nikt nie chce praejmować .pl