Re: domena *.pl

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_neostrada.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 01:18:07 MET DST

Marcin Kapski wrote:

> Spotkanie w incjatywie... brzmi nieźle.. nadal nie widzę podstawy prawnej
> operowania domeną .pl przez nask

Odpowiedz łaskawie na zadane pytania.

> Ja jestem pewien

Na podstawie czego?

> mylić co

> KBN to organ nadrzędny dla NASK, poczytaj historię NASK

Wiesz, z NASK mam do czynienia od roku 1992. Odpowiedz na pytania.

> Komercyjną ale swobodnie do - od finansowywaną przez organ nadrzędny

Jakieś konkrety?

> rynku.

> wzrostu"
>
> Możesz kupić paliwo na BP ? Na statoil też możesz.

Mogę, i kupuję. Tyle że _także_ dofinansowuję ORLEN (lub Rafinierię Płock), o
czym jak widzę nie wiesz.

> A możesz kupić nazwa.pl bez płacenia grosza NASKowi? NIE Poczytaj historię
> NASK a będziesz wiedział że jego potęga powstała z podatków i przy
> uprzywilejowaniu prawnym. NASK to coś jak TPSA, abydwie potęgę (wartosć)
> zawdzięczają monopolowi, podatkom i przychylności ustwowej.

A Ty (mimo późnej pory) wysil szare swoje komórki i przeczytaj jeszcze
raz dokładnie to co napisałem. Proponujesz zlikwidować NASK - ok, i co
potem? Do dziś nikt poważnie tej wspaniałego uprzywilejowanego monopolu
poważnie nawet nie zamierzałby przejąć.

Zatem jedyne rozwiązanie na horyzoncie to kolejny Urząd d/s Internetu?
Brr, już się boję.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-