Re: jaki VAT dla stowarzyszenia ?

Autor: Marek Michalkiewicz (spamtrap_at_amelek.gda.pl.invalid)
Data: Tue 11 May 2004 - 23:04:50 MET DST

l_uka <NOSPAMglukas_at_poczta.fm> wrote:

> podobno 'szerokopasmowy' po polsku, to wszystko powyzej 56kbps.

Wdzwaniany przez ISDN (nawet jeden kanał B = 64 kbps) też? ;)

Coś mi się zdaje (ale może się mylę?), że (przynajmniej przez pewien
czas) w przepisach było 7% VAT na "wąskopasmowy dostęp do Internetu" -
oprócz wdzwanianego obejmowało to również SDI (Neo - nie wiem, Polpak
miał raczej na pewno 22%).

Czy w ogóle nasi wspaniali (p)osłowie zdefiniowali pojęcia, którymi
się posługują w ustawach (jak np. szerokopasmowy dostęp do Internetu)?

Marek