Re: Uzależnienie od internetu

Autor: Asmodeusz (chris_at_naspam.asmodeusz.prv.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 14:40:12 MET DST

szymon g. wrote:
> cześć
> nazywam się Szymon Godawa, jestem studentem 5 roku psychologii i
> przeprowadzam wlasnie badania do pracy magisterskiej
> pt: "Uzaleznienie od internetu a poczucie samotności".
> W swoich badaniach poszukuję odpowiedzi na pytania:
> 1.czy można uzależnićsię od internetu.

Tak, można

> 2.w jaki sposób poczucie samotności może korelować z
> częstotliwośćią korzystania z internetu.

W jaki może, czy w jaki koreluje ? Bo może w ogóle nie być związku.
Naprawdę.

> Do badania używam kwestionariusza KUI. Jeśli możesz go
> wypełnić i odesłać na adres sgo1_at_wp.pl lub frantzsg_at_poczta.onet.pl będe ci
> bardzo wdzięczny. W celu uzyskania kwestionariusza wyślij do mnie e-mail na
> adres sgo1_at_wp.pl

Za dużo roboty. Jeśli chcesz uzyskać materiały musisz się chyba bardziej
postarać. Umieść kwestionariusz na jakiejś www, zachęć ludzi do
wypełnienia. Bez tego brak motywacji do dostarczania ci materiałów do pracy.

> Jeżeli jesteś w stanie przesłać tą wiadomość dalej do swoich znajomych
> jestem ci jeszcze bardziej wdzięczny, w ten sposób przysparzasz
> się do poznawania mechanizmów funkcjonowania człowieka w
> wirtualnym świecie.

A to już by był spam. Moi znajomi nie lubią łańcuszków. Ale ten tekst o
poznawaniu mechanizmów jest niezły. Rozwiń i daj jako zachętę do
wypełnienia kwestionariusza. A jakbyś obiecał podzielić się wynikami to
może nawet ja bym się skusił.

--
Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
GG:  2418919