Uzależnienie od internetu

Autor: szymon g. (frantzsg_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 20:47:56 MET DST

cześć
nazywam się Szymon Godawa, jestem studentem 5 roku psychologii i
przeprowadzam wlasnie badania do pracy magisterskiej
pt: "Uzaleznienie od internetu a poczucie samotności".
W swoich badaniach poszukuję odpowiedzi na pytania:
1.czy można uzależnićsię od internetu.
2.w jaki sposób poczucie samotności może korelować z
   częstotliwośćią korzystania z internetu.
Do badania używam kwestionariusza KUI. Jeśli możesz go
wypełnić i odesłać na adres sgo1_at_wp.pl lub frantzsg_at_poczta.onet.pl będe ci
bardzo wdzięczny. W celu uzyskania kwestionariusza wyślij do mnie e-mail na
adres sgo1_at_wp.pl
Jeżeli jesteś w stanie przesłać tą wiadomość dalej do swoich znajomych
jestem ci jeszcze bardziej wdzięczny, w ten sposób przysparzasz
się do poznawania mechanizmów funkcjonowania człowieka w
wirtualnym świecie.