Re: FR - TPsa "planujemy obnizke" - gadki opiekunów

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 22:13:24 MET DST

Użytkownik "Rafał Dziedzic" <dziedzic_at_kei.pl> napisał w wiadomości

> Mi wciskali taki kit, juz na poczatku stycznia po zlozeniu przez nas
rezygnacji z 6 polpakow... :)
> Gosc twierdzil ze juz na dniach bedzie 16Mbps za 18tys netto....
> Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.
> Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos wprowadzili
musieli by znacznie obnizyc ceny posrednikom > (GTS,Netia,ATMAN) bo innaczej
by chyba ich zlinczowali.... a gdyby im obnizyli to dalej ich oferta by nie
miala sensu... > poniewaz posrednicy oferuja duzo lepsza technologie niz
padajace co chwile polpaki.
> Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :) Jakos nie
zauwazylem by sie przejeli moja rezygnacja.....

Nie kłamali, gdyż takie propozycje zostały faktycznie złożone i to właśnie w
naszym mieście. Ale być może była to tylko chwilowa akcja mająca miejsce
jesienią ubiegłego roku, gdy nagle odpadło im w Krakowie kilkadziesiąt
megabitów. A potem wzrost sprzedaży Neostrady wprawił ich znów w normalny
stan samozadowolenia.

A poza tym - nie potraktuj tego znów jako personalnego czepiania się ;), ale
czemu używasz takiego pejoratywnego określenia jak "pośrednicy" ?

> Przez ostatni rok obserwowalismy migracje z TPSA na posrednikow... nikt
wiekszy nie zostal na TPSA...
> terazobserwujemy niestety emigracje do stanow... czas pakowac walizki.

Eee, tam...
Zmienią się układy polityczne, pewien udziałowiec TP SA nie będzie miał już
takiego poparcia w sferach rządowych, to i odpowiednie urzędy dobiorą się
wreszcie skutecznie Tepsie do tyłka i zaraz się sytuacja poprawi.
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wywoływać paniki z migracją usług
hostingowych za granicę, bo może się to faktycznie stać samospełniającą
przepowiednią.

Z#