Re: FR - TPsa "planujemy obnizke" - gadki opiekun

Autor: Rafał Dziedzic (dziedzic_at_kei.pl)
Data: Tue 27 Apr 2004 - 15:40:16 MET DST

Dnia Mon, 26 Apr 2004 22:09:49 +0200
"Maciek" <maciek_at_grybow.net.pl> napisał(a):

Witam,

> Ciekawy jestem czy komus z was opiekun z TP wspominal o tym jak to TPsa
> mysli oobnizkach cen za FR

Mi wciskali taki kit, juz na poczatku stycznia po zlozeniu przez nas rezygnacji z 6 polpakow... :)
Gosc twierdzil ze juz na dniach bedzie 16Mbps za 18tys netto....

Mialo to niby byc 8 polpakow spietych w LB + dzierzawa routera.

Jak dla mnie jest to nieralna propozycja... gdyby takie cos wprowadzili musieli by znacznie obnizyc ceny posrednikom (GTS,Netia,ATMAN) bo innaczej by chyba ich zlinczowali.... a gdyby im obnizyli to dalej ich oferta by nie miala sensu... poniewaz posrednicy oferuja duzo lepsza technologie niz padajace co chwile polpaki.

Czy kłamali tylko po to bym nie rezygnowal z ich usług?? :) Jakos nie zauwazylem by sie przejeli moja rezygnacja.....

Przez ostatni rok obserwowalismy migracje z TPSA na posrednikow... nikt wiekszy nie zostal na TPSA... teraz obserwujemy niestety emigracje do stanow... czas pakowac walizki.

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic