Re: Re[2]: VAT na internet

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 09:38:01 MET DST

Użytkownik "Maciej Przyboś" <maciejp_at_interecho.com> napisał w wiadomości

> Taki VAT nie jest KOSZTEM !!!! nie mozesz sobie zaksiegowac takiej
faktury
> brutto.
> Po prostu ten VAT "ginie", placisz go przy zakupie i tyle.

Jesteś pewien ?
Co prawda moje związki z księgowością są dość luźne, ale wydaje mi się to
już całkiem nielogiczne (choć - z drugiej strony - logiki trudno tu wymagać)
bo w takim razie taki VAT nie jest kosztem w sensie fiskalnym (nie stanowi
kosztu uzyskania przychodu), ale jest (bo musi być) kosztem bilansowym -
czyli rzutuje negatywnie na wyniki finansowe spółki !
No to już by była kompletna paranoja !!

Z#