szczecin - net

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 22:21:12 MET DST

Witam!

Czy moze mi ktos powiedziec czy to necik przez ostatnie pare dni tak slabo
dziala w calej w kolko golonej, czy to moj provider sprzedal jedno ze swych
lacz ?
Mieszkam w Szczecinie

PS
Czasem google otwieraja sie 10-15 sekund, a kilka razy mi nie znalazl tego
adresu !

PS
Mam lacze 256kbit/s wiec to nie przyciecie

PS
Z laczem w firmie (od teletonu) tez nie jest najlepiej, ale u nich to
normalka.

Dziekuje!