Re[2]: VAT na internet

Autor: Michał Kożusznik (maxym_at_media-it.no.spam.net)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 16:07:23 MET DST

Hello humpty,

Wednesday, April 21, 2004, 5:52:39 AM, you wrote:

h> bo nie dosc ze musza placic wiekszy vat za
h> lacza to jeszcze sprzedajac go z vatem zwolnionym nie moga go sobie
h> odliczyc,

A może mi to ktoś dokładniej wyjasnić?
Prowadzę działalność gosp dając net na osiedlu. I ani ja ani moja
księgowa nie widzi różnicy między zw. z VATu a zero VAT. I tak i tak
VAT nie wpłynie ale...

Wymyśliłem że zwiększę dla osób fizycznych kwotę netto do
równowartości obecnej kwoty brutto. A więc płacić będą tyle samo a ja
odprowadzając tylko podatek 19% jeszcze na tym zyskam (przynajmniej w
ramach podatku dochodowego).

Pozdrawiam

--
***        Media-IT Michał Kożusznik       ***
***  sieci inf - bazy danych - multimedia  ***