Re: Własna domena - rej

Autor: futszaK (futszak_at_post.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 16:04:16 MET DST

On Tue, 20 Apr 2004 14:13:46 +0200, "Dugi" <nalee@[ciach]wp.pl> wrote:

>Dlaczego się denerwujesz? Nie znam funkcji wszystkich grup dyskusyjnych -
>napisałem na 2 żeby zwiększyć prawdopodobieństwo odpowiedzi, bo mi na niej
>zależy.

trzeba zadać na WŁASCIWEJ grupie

>Trudno się uczyć szczegółowych zasad każdej grupy skoro się chce
>zadać jedno pytanie na pół roku.

teraz wyobraź sobie że jest 1000 ludzi zadających tylko raz na pół
roku pytanie na niewłaściwej grupie, tworzy sie bałagan

>Myślałem, że wystarczą podstawy netykiety i
>tyle.

pisz na temat, to wystarczy

futszaK
598339018 888010641
Po co mi rozum,mam przecież znajomych którzy dobrze radzą
(C)pewna blondynka AUTENTYCZNIE !!!