Re: Własna domena - rejestracja - pytania laika - trochę długie

Autor: Dugi (nalee_at_[ciach)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:13:46 MET DST

Użytkownik "Piotr KUCHARSKI" wrote:
> To nie jest problem polskiego internetu. Zapytałeś też na
pl.internet.pomoc,
> tam dostałeś odpowiedź. Szanuj innych.

Dlaczego się denerwujesz? Nie znam funkcji wszystkich grup dyskusyjnych -
napisałem na 2 żeby zwiększyć prawdopodobieństwo odpowiedzi, bo mi na niej
zależy. Trudno się uczyć szczegółowych zasad każdej grupy skoro się chce
zadać jedno pytanie na pół roku. Myślałem, że wystarczą podstawy netykiety i
tyle. Przecież tu chodzi o wymianę doświadczeń, a nie o walkę o terytorium
serwera.
Uwierz mi szanuję innych, ale napisałem, że jestem zielony, więc szanujmy
zieleń ;) i się na mnie Piotrze nie wkurzaj, bo nie chciałem nikogo wnerwić.

Pozdrawiam
Dugi