Re: DSL TEPSA 1Mb PROSZE O OPINIE PRAKTYCZNE

Autor: Szymek Jędrzejczak (szymek_at_onet.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 21:00:18 MET DST

> shaperd + squid, 1mbits dsl, trochę usług, no i 50 użyszkodników.
> działało nawet, nawet... ale shaperd przestał się sprawdzać. napisałem
> własny skrypt HTB, trochę na bazie lartc.org, trochę na bazie własnych
> przemyśleń... działało jeszcze fajniej. po kilku dniach doszedł drugi
> dsl 1mbits, na który poszły gry, www, output serwera i różne mało
> pasmowe... reszta leci po nowym łączu

> ja poszedłem na całość - heap LFUDA i 20GB... ale co kto lubi... trzeba
> do tego trochę ramu niestety... ale przydatne, raz jakiś idiota ściągnął

[ciach]

"troche ramu" tzn ile?

ale musze przyznac, ze w te swieta sie toche zawiodlem, jakos tak sie
zlozylo, ze 6-7 osob wlaczylo eMula jednoczesnie no i... klapa pingi do
routera przegowego do 3000 dochodzily, tylko nie wiem czy to wina
opciazenia upload (przyciete do 28 kB/s) czy ilosci polaczen. Gdzies
czytalem, ze ADSL`e nie lubia duzej ilosci polaczen (??)

Pozdrawiam,
Szymek Jędrzejczak