Re: Jakosc lacza NETIA BDI Standard 1MBit.

Autor: Mateusz Pronobis (rosomak-at-poczta-fm_at_dev.null.spam)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 11:55:41 MET DST

Archie wrote:
> Witam Panstwa.
> Wahalem sie pomiedzy dwoma grupami, networking,a polip, finalnie trafilo na
> polip'a :) Mam do szanownego Panstwa pytanie, mianowicie, jak sprawuje sie
> lacze Netii BDI Standard 1MBit. Chce pod nie podpiac niewielka siec LAN (ok.
> 40 osob). Prawdopodobnie dostarcza mi lacze droga radiowa, takze opinie od
> tego typu uzytkownikow bylyby preferowane, chociaz nie pogardze zadna.
> Lokalizacja to Warszawa.

Witam
Ja mialem 256kb BDI standard tylko ze normlanie tzn kablem.
Jak na 256 to dzialalo swietnie ;-)
Z tego co wiem to 0.5 i 1M tez spisuja sie dobrze.
Lokalizacja okolice Katowic.
Mysle ze na 40 osob to bedzie dzialac calkiem dobrze.
btw zmienilem ze wzgledow finansowych ;-)

--
Mateusz Pronobis
www.mateusz.info