Jakosc lacza NETIA BDI Standard 1MBit.

Autor: Archie (archie_at_rembridge.net)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 10:07:35 MET DST

Witam Panstwa.
Wahalem sie pomiedzy dwoma grupami, networking,a polip, finalnie trafilo na
polip'a :) Mam do szanownego Panstwa pytanie, mianowicie, jak sprawuje sie
lacze Netii BDI Standard 1MBit. Chce pod nie podpiac niewielka siec LAN (ok.
40 osob). Prawdopodobnie dostarcza mi lacze droga radiowa, takze opinie od
tego typu uzytkownikow bylyby preferowane, chociaz nie pogardze zadna.
Lokalizacja to Warszawa.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam, Archie